Nowa marka kosmetyczna w Douglas i pytanie do Was

czwartek, 25 lutego 2016
 Kochani

Ta zapowiedź na stronie Douglas bardzo mnie zainteresowała "Zwykłe kosmetyki podrażniają Twoją cerę? Spróbuj z nową marką - Physicians Formula, dostępną wyłącznie w Perfumeriach Douglas. Kosmetyki nie zawierają ani jednego z ponad 132 składników odpowiedzialnych za alergię i podrażnienia skóry."


Kosmetyki wyglądają obłędnie i aż mam ochotę któryś z nich przetestować. W związku z tym mam do Was pytanie, czy je znacie i który możecie mi polecić? W oko wpadły mi pudry oraz tusz do rzęs. Czekam na Wasze sugestie, bo jak wiecie kocham testować nowości, a takie szczególnie...

7 komentarzy:

  1. kilka razy widziałam w douglasie te kosmetyki, czytałam nawet opinie na MUA i planuję sobie coś sprawić, bo faktycznie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają cudownie, będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W USA zbiera wiele pochlebnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. porównywalne z naszym bell lub hean, taka lekko niska półka w USA

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)