Spoiler - co znajdziemy w styczniowym pudełku be Glossy / zapowiedź wszystkich produktów

czwartek, 7 stycznia 2016
Kochani

Kolejny miesiąc, kolejne pudełko be Glossy pojawi się w naszych dłoniach (jeśli je zamawiamy). Co znajdziemy w środku? Tym razem be Glossy zaprezentował podpowiedź odnośnie wszystkich produktów, które znajdziemy w tym pudełku. 

W każdym pudełku znajdziemy 5 z 6 widocznych na zdjęciu produktów. Widać, że nacisk został położony na pielęgnację i niestety w tym miesiącu miłośniczki kolorówki nie będą miały czego testować :( Jak na chwilę obecną nie ma "wow", ale może przyjemnie się rozczaruję. A co Wy sądzicie o tych podpowiedziach? Kojarzycie któryś z tych produktów?

Przyjemnego dnia!

9 komentarzy:

  1. mnie już od dawna be glossy nie zachęca do zakupu. Według mnie dużo lepszą zawartość ma joy box ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kompletnie nie kojarzę :) podpowiedź jest, a niby jej nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic nie rozpoznaje. Ale fakt, pielęgnacji jest tu aż nadto .

    OdpowiedzUsuń
  4. To moje ostatnie pudełko z pakietu, więc już się nie nastawiam na żadne wow ;) Ale zaciekawili mnie swoim fitloveboxem, na który udało mi się załapać za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czemu ale wydaje mi się że tam bedzie garnier

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się całkiem ciekawie :))
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z tą podpowiedzią jest ciekawy. Niby nic nie deklaruje, ale zawsze może zaintrygować. :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)