Piękna paleta Astor idealna do dziennego makijażu oczu

niedziela, 24 stycznia 2016
 Dzień dobry :)

Właśnie zauważyłam na fanpage`u marki Astor to oto cudo. Nowość Eye Artist Luxury Eye Shadow Palette to uniwersalna paletka cieni do idealnego pokreślenia Twojego spojrzenia. Dzięki niej wykonamy makijaż oka „od A do Z”. W skład paletki wchodzi: baza pod cienie, która przygotuje powiekę do makijażu, 4 matowe cienie w naturalnych kolorach, 1 błyszczący cień, który rozświetli kąciki i środek powieki, pędzelek z dwoma końcówkami.

 Piękna, prawda? :) Ciekawa jestem, gdzie ją możemy kupić i ile kosztuje, bo kolory są przepiękne. 
A może Wy ją gdzieś widziałyście? Chętnie się dowiem więcej o niej. 

Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. ładne kolory, ale póki co mam tyle paletek w odcieniach nude że jednak w nią na pewno nie zainwestuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak będzie z pigmentacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W rossmannie ją widziałam (Bydgoszcz), cena - chyba powyżej 30,- ale nie jestem pewna.
    Lepiej wypada wydaje mi się na zdjęciach, niż w realu. Ot kolejna paletka w odcieniach nude :/
    Jednak warto zawsze samemu się przekonać ☺

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)