4 nowe paletki Joko - zapowiedź nowej kolekcji

czwartek, 28 stycznia 2016
Dzień dobry

Piszę dzisiaj do Was ja...miłośniczka paletek wszelkiej maści, o różnych kolorach, itp. Przeczytałam na fanpage`u Joko zapowiedź nowych paletek tej marki i postanowiłam Wam o nich napisać. Palety będą mieć nasycone, trwałe kolory, kremowe cienie do powiek o wysokim stopniu nasycenia perłą, co niestety nie spodoba się wszystkim.
Cienie mają "niezwykle szybko przenosić się na powiekę" - sądzę, że tu producent ma na myśli łatwość aplikacji tego produktu.
W rezultacie mamy otrzymać intensywny kolor na powiece + wysoki połysk. Do wyboru mamy 4 zestawy kolorystyczne.

Poniżej znajdziecie wszystkie palety Joko, które pojawią się w sprzedaży. Jestem ich ciekawa, chociaż miałam kiedyś ich cienie i niestety nie polubiliśmy się ze względu na słabą pigmentację. A co Wy o nich sądzicie ?
 

Wszelkie zdjęcia pochodzą z fanpage`a Joko

9 komentarzy:

  1. Pierwsza paletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ostatnia bardzo mi się podoba:) czy można gdzieś dostać produkty Joko stacjonarnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drogeriach Endorphine widziałam ich szafę...

      Usuń
  4. Wszystkie są bardzo ładne. Trudno mi się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta fioletowa wygląda ciekawie, ciekawe jak kolory wyglądałyby na oku

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem wybrać, która podoba mi się najbardziej. Wszystkie są genialne!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)