Tak dobrej oferty w Lidlu nie było - lokówki, prostownice, Wittchen, flanelowe pościele i wiele innych

piątek, 18 grudnia 2015
Witam serdecznie

Przejrzałam właśnie ofertę Lidla, która będzie obowiązywać od przyszłego tygodnia i pomyślałam "Dawno nie było tak ciekawej oferty". A co ciekawego zaproponuje nam tym razem Lidl?
Mnóstwo smakołyków, które urozmaicą nasze świąteczne menu, przepyszne herbaty, ciasta, ryby w sam raz na wigilijny stół, ale nie to jest tym, co zwróciło moją uwagę. Na stronie 19 pojawiają się lokówki, suszarki itp. sygnowane nazwiskiem Britney Spears, muszę przyznać, że z chęcią się im przyjrzę, bo moja wyjazdowa suszarka jest coraz starsza i chyba muszę ją wymienić. Na stronie 17 znajdziemy propozycje od marki Wittchen w sam raz na gwiazdkowy prezent dla bliskich lub samego siebie ;), a są nimi rękawiczki oraz portfele. Na dalszych stronach znajdziemy saunę do twarzy, generator pary, flanelową pościel, cyklonowy odkurzacz bezworkowy, bieliznę bezszwową i wiele innych. Całą ofertę znajdziecie tutaj...

Nowa oferta Lidla - jedna z lepszych w tym roku
Co wpadnie do Waszego koszyka w Lidlu ?:)

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa jaka oferta jest aktualnie w angielskim Lidlu, dawno nie byłam w tym sklepie...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)