Super oferta na kosmetyki Rimmel i 40% zniżki na kosmetyki Kobo, itp.

poniedziałek, 7 grudnia 2015
Kochane


Jeśli potrzebujecie uzupełnić zapasy kosmetyków marki Rimmel, w Hebe trwa promocja, podczas której kupując jeden produkt tejże marki do makijażu, drugi otrzymamy za grosz :)


Oprócz tego, w Drogerii Natura kosmetyki Maybelline, Kobo Professional oraz L`oreal kupimy 40% taniej, jeśli skusimy się na minimum 2 sztuki :)


A już jutro zapraszam na wpis z kuszeniem...będą piękne palety znanej i lubianej marki :)

5 komentarzy:

  1. Znowu promocje! Uwielbiam puder Stay Matte z Rimmela więc może się skusze na promocji w Hebe na zakupy w celu uzupełnienia zapasów :) A z Kobo fajnie byłoby kupić w końcu paletkkę do konturowania na mokro, tylko co wziąć jako drugi produkt oto jest pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam w naturze bronzer i pigment z kobo właśnie z tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ostatnio stawiam na kosmetyki naturalne i powiem szczerze że polecam warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zaczęłam stawiać na naturalne produkty, szkoda że te promocje często ich nie obejmują. Bardzo lubie Sylveco kosmetyki mają naprawdę dobre, mam wrażliwą skórę i pomagają mi w wielu aspektach. Polecam. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)