Ostatnie i chyba najciekawsze inspiracje prezentowe marki Inglot

środa, 23 grudnia 2015
Kochane

Gdyby Ktoś z Was potrzebował jeszcze prezentu dla kobiety Inglot przychodzi z pomocą i proponuje przepiękny zestaw kosmetyków w uroczej kosmetyczce...

Zestawy są do zakupu w sklepach stacjonarnych i online. Szalenie mi się podobają. A co Wy o nich sądzicie?

Zapraszam wieczorem na wpis o Shinybox. Muszę najpierw ukończyć sprzątanie oraz przygotowanie pierwszych potraw na jutrzejszą wieczerzę wigilijną. A jak Wasze przygotowania? :)

3 komentarze:

  1. Ja w tym roku w ogóle ne pomagam w domu... Ale jutro mam zamiar nadrobić zaległości bo nareszcie mam wolne. A zestawy są przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są te kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przygotowania w toku ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)