Na dobry początek... - Biedronka i jej kuszące oferty w nowej akcji tematycznej

poniedziałek, 28 grudnia 2015
Kochani

Święta już za nami. Zaczynają się wyprzedaże, promocje w związku ze zbliżającym się Sylwestrem i Nowym Rokiem. Dzisiaj przedstawię Wam ofertę Biedronki, która zaprasza do zapoznania się z nową gazetką pt. "Na dobry początek", która będzie obowiązywać od 28 grudnia. Co kusi w tej ofercie? Z pewnością urządzenie do popcornu, sylwestrowe akcesoria typu maski, gwizdki itp. Ja z pewnością wybiorę się po zapasową szczoteczkę soniczną do zębów, którą mam z poprzedniej promocji Biedronki i uwielbiam. Dzięki tej ofercie zadbamy także o porządek w domu dzięki super dywanikom łazienkowym, tanim i praktycznym koszyczkom, które ułatwią nam organizację np. kosmetyków, skrzyniom do pokoju dziecinnego. Kusi także waga z wyświetlaczem za niecałe 30 zł. W oko wpadły mi emaliowane kubki, które kojarzą mi się z dzieciństwem :)
Po raz kolejny będzie można uzupełnić swój księgozbiór poprzez zakup np. biografii Lady Pank, itp. To nie wszystko, ale nie sposób wymienić wszystkich ofert znajdujących się w tej ofercie, którą znajdziecie tutaj...

Na dobry początek... nowa oferta Biedronki
Co znajdzie się na Waszej liście zakupowej? 
Miłego dnia!

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)