Na dobry początek... - Biedronka i jej kuszące oferty w nowej akcji tematycznej

poniedziałek, 28 grudnia 2015
Kochani

Święta już za nami. Zaczynają się wyprzedaże, promocje w związku ze zbliżającym się Sylwestrem i Nowym Rokiem. Dzisiaj przedstawię Wam ofertę Biedronki, która zaprasza do zapoznania się z nową gazetką pt. "Na dobry początek", która będzie obowiązywać od 28 grudnia. Co kusi w tej ofercie? Z pewnością urządzenie do popcornu, sylwestrowe akcesoria typu maski, gwizdki itp. Ja z pewnością wybiorę się po zapasową szczoteczkę soniczną do zębów, którą mam z poprzedniej promocji Biedronki i uwielbiam. Dzięki tej ofercie zadbamy także o porządek w domu dzięki super dywanikom łazienkowym, tanim i praktycznym koszyczkom, które ułatwią nam organizację np. kosmetyków, skrzyniom do pokoju dziecinnego. Kusi także waga z wyświetlaczem za niecałe 30 zł. W oko wpadły mi emaliowane kubki, które kojarzą mi się z dzieciństwem :)
Po raz kolejny będzie można uzupełnić swój księgozbiór poprzez zakup np. biografii Lady Pank, itp. To nie wszystko, ale nie sposób wymienić wszystkich ofert znajdujących się w tej ofercie, którą znajdziecie tutaj...

Na dobry początek... nowa oferta Biedronki
Co znajdzie się na Waszej liście zakupowej? 
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Ja nie kupuję tego co nie potrzebuję;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie kupuje rzeczy, które są mi nie potrzebne

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)