30% zniżki na cienie, pomadki do ust, lakiery do paznokci, nawet marki MAC - szczegóły

sobota, 26 grudnia 2015
Kochane

Święta powoli na ukończeniu, a co za tym idzie sklepy rozpoczynają wyprzedaże. Pierwszą super ofertą jest ta przedstawiona przez markę Douglas, gdzie wszystkie cienie, pomadki do ust oraz lakiery do paznokci, niezależnie od marki kupimy 30% taniej! Jeśli Któraś z Was poluje na pomadkę MAC okazja jest doskonała. Polecam Wam z pewnością Creme Cup o wykończeniu Creemsheen oraz Impassioned. 

Promocja obowiązuje do 6 stycznia, nie dotyczy zestawów do makijażu oraz kosmetyków do pielęgnacji paznokci. Nie łączy się z innymi zniżkami.

Planujecie jakiś zakup?:)

4 komentarze:

  1. Właśnie myślałam o pomadce Mac! Tylko będę musiała się wybrać stacjonarnie, żeby zobaczyć jaki odcień będzie mi pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam pomadkę MAC w pięknym kolorze Relentlessly Red to taka różowawa czerwień. Pięknie podkreśla/ożywia zwłaszcza jasną karnację. Ostatnio kupiłam też Mehr taki brudny róż. Natomiast w tej promocji zamówiłam All Fired Up i Kinda Sexy. Sporo odcieni już wyprzedanych, więc nie załapałam się na Faux ani Brave. No i szkoda że u nas nie można dostać Heaux. Myślę jeszcze nad jakimś delikatnym różem w stylu Pink Plaid. Super promocja! J.

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie... tylko nie wyprzedaże... zawsze wydaje więcej niż planowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam pomadkę brave :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)