Co znajdziemy w Shinybox?

piątek, 20 listopada 2015
Witam :)

W oczekiwaniu na pudełko Shinybox i be Glossy możemy się, jak co miesiąc zabawić w zgadywanie, co znajdziemy tym razem w pudełku Shiny. Na co stawiacie?

Czuję, że nie będzie nic z kolorówki i to smuci mnie ogromnie. Tak, jak pisałam. Daję Shiny szansę do stycznia, a później jak coś rezygnuję, bo to pudełko przestaje mnie ostatnio zaskakiwać, a już październikowy box był poniżej wszelkiego poziomu. A co Wy sądzicie?

Zapraszam w ciągu dnia na wpisy z zawartością Shiny i be Glossy:)
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Hej :) Właśnie byłam w sklepie i zajrzałam w nowego JOY'a i mam takiego newsa, że 1 grudnia o 15:00 rusza sprzedaż boxów. Dwóch. Jeden standardowy za 49zł a drugi DeLuxe za 129 zł :) J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że same balsamy do ciała będą;). No bo co innego może być w tubkach? Może jakiś szampon.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)