Artdeco kusi 3 paletami, Zoeva zestawem pędzli, Pupa czymś jeszcze :)

niedziela, 29 listopada 2015
Kochane

Listopad i grudzień to czas wzmożonego kuszenia nas z każdej strony. A to obniżki, a to prezenty, a to zestawy specjalne. Ja tylko grzecznie informuję o wszelkich nowościach :) Dzisiaj czas na trzy kolejne...


Ta limitowana edycja Pupy prezentuje się niesamowicie elegancko i kusi... każdy kosmetyk ma przepiękny design i byłby doskonałą ozdobą, paletka cieni kojarzy mi się z tymi od marki MAC. 

W Minti Shop możemy kupić nowy zestaw pędzli ZOEVA ROSE GOLDEN Complete Set. Zestaw 15 pędzli kosztuje 489,90 zł. 


ArtDeco wypuszcza natomiast trzy nowe palety cieni w wariantach: Nude, Smokey, Brown. Każda z nich będzie kosztować ok. 89 zł.

To tyle kuszenia i nowości. Oczywiście czekam na Wasze komentarze, która z nowości przypadła Wam do gustu.

5 komentarzy:

  1. Chciałabym wszystko!
    Piękne te propozycje powyższe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletki mają ciekawe kolory, takie właśnie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię cieni ArtDeco, sypią się i mają marną pigmentację. Za to Zoeva! - czaję się na zestaw pędzli do oczu En Taupe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bym chciala przetestowac pedzle zoevy, ale niestety na razie moje fundusze na to nie pozwalaja :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw mnie nie kusi, bo mam 3 inne jak pewnie pamiętasz i mam trochę ich przesyt, zastanawiam się trochę nad pędzlami Maxi :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)