Torebki Wittchen w super niskiej cenie w jednym ze znanych sklepów i inne ciekawe promocje...

poniedziałek, 5 października 2015
Kochane

Już od soboty w sklepach Lidl będzie można ponownie kupić w niższej niż zwykle cenie torebkę marki Wittchen. Do wyboru będą aż 32 wzory, które muszę przyznać kuszą :) Oprócz tego w ofercie ciekawa oferta na wielopaki bielizny damskiej i męskiej, dresowe spodnie i bluzy, obniżkę na szampony i inne kosmetyki oraz pościele z ciepłej flaneli...ech chyba trzeba będzie się wybrać do Lidl`a :) Całą ofertę, w tym więcej zdjęć torebek znajdziecie tutaj...

Lidl kusi niezwykle ciekawą ofertą
Co sądzicie o takim pomyśle na sprzedaż markowych rzeczy w np.Lidlu?

6 komentarzy:

  1. Cudne sa te torebki. A ta marka dość często występuje w Lidlu wiec chyba chętni są na te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu będzie walka w Lidlu :D A ja z innej beczki, po prośbie. Mogłabyś dać znać jak w jakimś sklepie zobaczysz te nowe matowe pomadki od Maybelline? Marzy mi się taka w odcieniu Touch of spice :) Mam nadzieję że trafi do nas ten odcień. Pozdrawiam, J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna ładna, ale ani myślę lecieć do Lidla się o nią bić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat myślalam o nowej torebce ale za żadne skarby nie będę brala udziału w wojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z tamtego roku torebkę z Lidla, fakt pojechałam po nią o 7 rano, ale się o nią nie biłam. Jak weszłam do sklepu to torebek już w koszu nie było, ale część osób trzymało po kilka w koszyku i wybierało, i jedna z dziewczyn oddała mi model którego nie wybrała a to był ten który ja chciałam kupić☺. Torebka po roku jest w stanie idealnym, więc polecam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)