Najnowszy październikowy Joybox - zawartość, data zakupu, jakie marki znajdziemy w środku :)

poniedziałek, 12 października 2015
Kochane

Jeśli stęskniłyście się za pudełkiem Joybox i atmosferą towarzyszącą zakupowi tego boxa, już 27 października będziemy mogły znowu poczuć adrenalinę, radość lub niezadowolenie ;) Żartuję oczywiście :) Faktem jest, że właśnie 27 października pudełko trafi do sprzedaży i będzie do super edycja make-up, co mnie ogromnie cieszy. Ciekawa jestem jednak podstawy boxa, ale tego na chwilę obecną nie znamy. Wiadomo, że w środku znajdą się kosmetyki takich marek, jak: AA Make Up, Biała Perła, Delia Cosmetics, Etre Belle, Glov, Ingrid Cosmetics, Mary Kay, Pierre Rene Professional, Pixie, Quiz Cosmetics, Make Up Revolution, Schwarzkopf, Yankee Candle oraz Virtual. 

Co sądzę? Na chwilę obecną jestem bardziej zainteresowana i zaintrygowana aniżeli ostatnio, gdy w boxie znajdowały się produkty występujące u konkurencji. Zrezygnowałam z zamówienia, ale jeśli podstawa będzie ciekawa, to muszę przyznać, że z chęcią je kupię.

A co Wy sądzicie o tym boxie i jego wersji make-up?

10 komentarzy:

  1. chyba zamówię :D mam nadzieję, że zawartość będzie fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, już miałam nie zamawiać... :D ale makijażową wersję muszę mieć! Tylko oczywiście będę wtedy o 15 na wykładzie, więc nie sądzę, abym miała co zbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba w końcu po raz pierwszy się skuszę na to pudełko ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś marki nie zachęcają. Tzn Glov mam. YC nie wiadomo jaki zapach będzie a reszta taka przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  5. No no już jestem ciekawa zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no starają się jak mogą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chyba się skuszę o ile się załapie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja liczyłam na pielęgnację .... i że kilka rzeczy wrzucę do prezentów pod choinkę... kurcze... nie wiem ... może jednak nie kupię.. zobaczymy jak ogłoszą co tam się znajdzie. A wiesz może kiedy wychodzi nowy numer Joya?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma być ponoć w tym tygodniu, albo na początku przyszłego :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)