Możesz zostać testerką kosmetyków Too Faced... jak?

środa, 14 października 2015
Witam serdecznie

Jeśli chcesz testować kosmetyki marki Too Faced masz na to szansę biorąc udział w CASTINGU na CRAZY MAKEUP GRRLS! Sephora szuka 20 dziewczyn zakręconych na punkcie makijażu i informuje "Czujesz, że jesteś idealną kandydatką? Zaprezentuj się z jak najlepszej strony i przekonaj nas, że masz wszystkie umiejętności, żeby podjąć szalone wyzwania makijażowe, które Cię czekają! Krótki tekst o sobie i ‪#‎selfie‬ w L.A. style wyślij na adres: info@sephorapolska.pl. "


Myślę, że kilka z moich Czytelniczek koniecznie powinno się zapoznać z tym ogłoszeniem :) Dajcie znać, czy spróbujecie swoich szans:)

2 komentarze:

  1. Kusząca propozycja :)) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już wzięłam udział, mam nadzieję, że mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)