Moje zakupy z ladymakeup.pl - akcja rabatowa Szaleństwo Zakupów

sobota, 24 października 2015

Dzień dobry

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje drobne zakupy, bo jedynie dwa produkty, które trafiły do mnie dzięki akcji promocyjnej -20% na zakup niektórych kosmetyków w sklepie ladymakeup.pl. Co wybrałam?

Postawiłam na dwa produkty, które zawsze chciałam kupić, ale nie było okazji, a tu bez zastanowienia przystąpiłam do realizowania zamówienia :) Wybrałam żel do brokatu Kryolan oraz pędzelek do eyelinera Kozłowski EB 503. 



Bezbarwny żel do brokatu marki Kryolan -  "doskonale sprawdza się przy mocnych, awangardowych makijażach brokatowych. Doskonale utrzymuje go na powiekach. Żel tworzy zwartą, elastyczną warstwę zapobiegającą osypywaniu się brokatu. Na ciało/twarz wystarczy nanieść cienką warstwę produktu, co czyni go bardzo wydajnym." - czytamy w opisie na stronie sklepu. Wszystko się zgadza i produkt spisuje się idealnie :) Kosztuje 15 zł.
Eyeliner EB 503 marki Kozłowski.  Na stronie przeczytamy: " Pędzel przeznaczony jest do rysowania kreski eyelinerem w żelu lub płynie. Odpowiednia sprężystość umożliwia gładkie rozprowadzenie kosmetyku. Idealnie dopasowuje się do kształtu i struktury naskórka. Pędzel jest łatwy w utrzymaniu czystości. Wykonany został z wysokiej jakości włosia bydlęcego. Główkę umieszczono w okrągłej skuwce, niepozwalającej na zgubienie włosia. Drewniany trzonek został wyprofilowany i pokryty lakierem. Dobrze leży w dłoni, zapewniając komfort i wygodę podczas pracy."
Cena : 8,07 zł 

Z zakupów w sklepie jestem bardzo zadowolona. Przesyłka dotarła błyskawicznie do Paczkomatu, była dobrze zabezpieczona i wszystko odbyło się w należytym porządku. To mój pierwszy, ale z pewnością nie ostatni zakup w tym sklepie. A Wy znacie ten sklep? A może macie te produkty, które kupiłam?

Miłego dnia!

4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)