Zakupy z darmową dostawą, rabat -50%, czyli szybki wpis o promocjach :)

wtorek, 29 września 2015
Kochane

Jeśli miałyście w planie małe lub większe zakupy w Douglas online, od dzisiaj do 5 października możecie ich dokonać z darmową dostawą, jeśli na zakupy wydacie 59 zł. Ja odpuszczam, bo nic w Douglasie mnie nie kusi, ale może komuś info się sprzyda :)



Możemy także skorzystać z rabatu -50% w sklepie internetowym Pat&Rub na kilka wybranych kosmetyków, w tym na kultową ekoampułkę. Szczegóły znajdziecie na plakacie i tutaj...


Życzę udanego wieczoru :)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Pat&Rub, początkowo nie mogłam się przekonać, a teraz marka mnie zachwyca;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba coś w Douglasie wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja to nie lubię Douglasa - omijam szerokim łukiem stronę internetową i sklep stacjonarny :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne te promocje - warto już teraz zacząć robić zakupy na święta:).

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)