Wiadomość od Shinybox, ciekawa promocja i pędzle, które kuszą...

czwartek, 17 września 2015
Kochane

Wiadomo już, że nasze paczuszki Shinybox wyruszają do nas jutro! Niestety, paczki będą przez weekend w magazynach, co nie jest dobrą wiadomością. Jutro natomiast dotrą do nas pudełka be Glossy.

Kolejna wiadomość pochodzi z drogerii Douglas, gdzie przy zakupach za kwotę minimum 199 zł otrzymamy znany i lubiany naszyjnik PILGRIM.

A na koniec wiadomość dla miłośniczek pędzli, tym razem dotyczy ona kosmetyków Makeup Addiction, które można już kupić w sklepie Glowstore.pl


Ech, chyba czas odłączyć się od youtube oraz innych źródeł kuszenia :) 

Czy Któraś z Was zna te pędzle i może coś o nich napisać?:) Miłego wieczoru!

6 komentarzy:

  1. Mam ten naszyjnik i jest piękny, mega delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam w tym miesiącu shinyboxa, więc mam nadzieję, że będzie spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeszcze przy zamówienia w Sephorze za 200 zł, dostaje się box z miniaturkami;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, już pisałam przedwczoraj o tym:) Ale dzięki za czujność :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)