Ulubieńcy makijażowi wakacji 2015 - top 5

niedziela, 6 września 2015
Witam serdecznie!

Dzisiaj pochwalę 5 produktów, które nie zawiodły mnie w to lato. Spisywały się niezawodnie podczas szaleńczych upałów, w trudnych warunkach, przez długie godziny. Sprawdzone, przetestowane, zatwierdzone, a teraz mogę Wam je szczerze polecić. 


W moim zestawie makiajażowym królowały:

Podkład FaceFinity All Day Flawless w odcieniu Light Ivory poleciła mi moja koleżanka, która kupuje go non stop dla siebie i mamy i nie wyobraża sobie innego. Był w Superpharm w dużej promocji, bo kosztował około 23 zł! Wrzuciłam go do koszyka i z chęcią zabrałam się za testowanie. Podkład idealnie stapia się z cerą, kolor wprost stworzony dla mnie, produkt nie tworzy na buzi efektu maski, jest niewidoczny, ale zakrywa wszelkie niedoskonałości. Doskonale radził sobie podczas upalnych dni, gdy musiałam wyglądać nienagannie, np. na weselach, spotkaniach zawodowych. Dla mnie doskonały. Nawet po całym dniu nie zważył się, nie wyglądał brzydko. Szczerze Wam go polecam! 

O tym pudrze, czyli Max Factor Creme Puff, pisałam już niejednokrotnie, jest ze mną od czasów liceum i nigdy nie zawiódł, dlatego był ze mną również w wakacje, gdy potrzebowałam niezawodnych produktów. Zawsze wybieram odcień Translucent. Zawsze muszę mieć go w zapasie. Więcej o pudrze pisałam tutaj...

Pomadka do ust długotrwała Essence w odcieniu 02 Porcelain Doll spisywała się idealnie jako balsam do ust, nie jest długotrwała, dla mnie po prostu dobrze nawilża, ładnie wygląda do lekko opalonej cery, jest łatwa w aplikowaniu. Posiadam kilka nudziaków z tej serii i nigdy mnie nie zawiodły.

Żel do brwi Make Me Brow Essence kupiłam, gdy zapomniałam zabrać na wyjazd mój zestaw do brwi. Produkt spisuje się idealnie w swojej roli, ładnie przyciemnia, wyczesuje, utrwala brwi, wypełnia brakujące miejsca, nadaje pożądany kształt. Czy to tańszy odpowiednik Gimme Brow od Benefit? Na szczegółową recenzję przyjdzie czas. Produkt tani, bo kupimy go za 10 zł!

Tusz L`oreal Volume Million Lashes So Couture uwielbiam i non stop kupuję na zapas, kocham jego działnie, moje rzęsy po nim, długie, gęste i ładnie rozdzielone, ale nade wszystko jestem uzależniona od zapachu tego produktu. Dla mnie doskonałość! Pisałam już o nim także w tym poście.

To już wszyscy ulubieńcy wakacji, jeśli chodzi o makijaż. Oczywiście używałam jeszcze innych kosmetyków, ale to te były najczęściej wybierane, niezawodne i takie, na których zawsze mogłam polegać. Szczerze Wam je polecam, a może już je znacie?

11 komentarzy:

  1. Mam tez tusz i podzielam Twój zachwyt! Uwielbiam go, najlepszy jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz muszę kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze nigdzie nie widziałam tego żelu z essence a chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu sprawdzić i kupić podkład FaceFinity All Day Flawless bo zapowiada się bardzo obiecująco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten żel do brwi. ..
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Max Factora znam tylko fatalny tusz 1000 kalorii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz czeka u mnie na swoją kolej :) Podkład znam, i gdyby nie wybór kolorów używałabym go częściej, a tak tylko przy mocnej opaleniźnie znajduje dla siebie kolor odpowiednio żółty - wszystkie z jasnych kolorów są dla mnie zbyt różowe :(

    Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)