Co znajdziemy w najnowszym be Glossy?

środa, 16 września 2015
Witam ponownie

Pojawiła się podpowiedź odnośnie zawartości wrześniowego pudełka be Glossy, powiem tak, jest ciekawie, intrygująco, chociaż ja wolę jak nie ma miliona wariantów pudełek, bo później wiele osób czuje, że są pokrzywdzone dostając gorszą wersję. No to zaglądamy przez dziurkę od klucza ...


Te 19 różnych produktów brzmi niezbyt ciekawie... nie wiemy też, ile jest pełnowymiarowych, chyba, że ja przegapiłam tą wiadomość. A co Wy sądzicie ? 


Przypominam także o poprzednim wpisie, w którym informowałam Was o super obiektywach do smartfonów, które będzie można kupić w Lidlu.

Najnowsza oferta Lidl`a obowiązywać będzie od 21 września

4 komentarze:

  1. oby to nie było pudełko pełne próbek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostanę dwa pudełka, więc jestem ciekawa, czy dostanę dwa takie same, czy różne. Nikomu się to nie podoba. Mi się też nie podobało, że nie dostałam balmi, a zamiast tego miałam lakier. Albo że w wersji fresh był krem pod oczy pełnowymiarowy za prawie 200 zł, a w wersji sweet była próbka serum za raptem kilkadziesiąt zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu zgadzam się z Tobą, bo każda z nas płaci tyle samo za box i niestety takie różnicowanie nie jest fair.

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)