O kolejnej promocji w Sephorze

czwartek, 20 sierpnia 2015
Witam serdecznie

W oczekiwaniu na dzisiejsze pudełko Shinybox podrzucam Wam info o lubianej promocji w Sephorze, czyli kultowe 3 za 2 na kosmetyki ich marki.

Ja odpuszczam i czekam na pudełko Shinybox, a kto jeszcze nie ma i chce się zabawić w detektywa może zgadnąć, co znajdziemy w środku

Ja w te puzzle jestem cienka i nie wiem, co i jak :) Ale większość dziewczyn od razu zgaduje ;)

Zapraszam na kolejny wpis z zawartością pudełka :)

5 komentarzy:

  1. Stety lub niestety z promocji w sephorze już skorzystałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zerknęłam na to co się znalazło w Shiny na facebooku i nie żałuję, że nie zamówiłam pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja akurat teraz nie planuję zakupów, a szkoda :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)