Piękna pościel, kolorowa kuchnia i sportowe ubrania - Lidl kusi

poniedziałek, 20 lipca 2015
Dzień dobry!

Najnowsza oferta Lidl`a zachęca do odwiedzin...począwszy od super pościeli, genialnych sprzętów dla naszych domowych pupili, smakołyków związanych z Wielką Brytanią. To jednak nie wszystko, w ofercie znajdziemy również super akcesoria samochodowe, sportowe topy, szorty, biustonosze sportowe, bluzy i spodnie dresowe w sam raz na treningi. Mnie wpadły w oko butki Esmara za 24,99 zł oraz jogurtownica! Zresztą, zobaczcie sami...oferta Lidla w tym tygodniu będzie jedną z lepszych. 

Nowa kusząca oferta Lidl`a
Koniecznie dajcie znać, co wpisujecie na listę zakupów ;) Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Ja akurat nic nie wpisuję na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam bardzo lubię tą pościel. Mam już kilka modeli. Jednym minusem jest to, że rzadko można je dostać. Czasami potrzeba kupić coś na szybko, więc warto mieć zaufany i sprawdzony sklep. Ostatnio bardzo fajną pościel widziałam na https://flhf.com.pl/asortyment/posciele/ Wzory mają naprawdę ciekawe, więc myślę, że Wam też się spodobają.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)