Oferta miesiąca w Douglasie oraz obniżki na marki luksusowe nawet 50%

piątek, 3 lipca 2015
Dzień dobry!

Wraz z początkiem miesiąca ruszyła nowa oferta promocyjna w Douglasie. Wśród licznych obniżek wybrałam dla Was te najciekawsze...

Tusz do rzęs Guerlain pełnowymiarowy kupimy taniej, bo za 89 zł

Estee Lauder Double Wear All Day Glow krem BB lub podkład kupimy za 139 zł

Bronzer w dużym rozmiarze od Isadora kosztuje teraz 66 zł, miałam okazję go przetestować u koleżanki i jest godzien zainteresowania.

Clarins Hydraquench nawilżający krem do twarzy na dzień i na noc

Linie damskie i męskie Douglas Hair kupimy taniej o 10 zł

Aromatyczne wody Collistar o pojemności 100 ml kupimy za 99 zł

Woda toaletowa Dolce & Gabbana Light Blue kupić możemy o 100 zł taniej


Oprócz tego będąc wczoraj w perfumerii Douglas zauważyłam dwie pokaźne półki z magicznym napisem "SALE". Wśród produktów z obniżoną nawet o 50% ceną znajdziemy np. kolorówkę Dior, Clinique, Guerlain. Obniżone były nawet paletki z ostatnich limitowanek.

Wpadło Wam coś w oko? Miłego dnia:)







1 komentarz:

  1. za daleko mam do Douglasa, ale może to i lepiej, bo znowu bym kase wydała ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)