Gumka do włosów a`la Invisibobble w Rossmannie - tania, ale czy równie dobra?

środa, 29 lipca 2015
Witam ponownie

Podczas niedawnych zakupów w Rossmannie zauważyłam w dziale z ozdobami do włosów gumki do złudzenia przypominające kultowe Ivisibobble, które opisywałam swego czasu na moim blogu tutaj...
Tę w Rossmannie kupiłam za 4 zł z groszami i muszę przyznać, że jeśli chodzi o wygląd ta spodobała mi się bardziej, były jeszcze inne wzorki i gładkie, także każda z nas znajdzie coś dla siebie. 

Tak się prezentuje zakupiona w Rossmannie gumka, a jak się spisuje na włosach?

Gumka jest moim zdaniem o niebo lepsza od oryginału, a dlaczego? Dobrze się nią związuje włosy, mogę nią bez problemu wykonać super kucyk, codzienny koczek, czy użyć jako ozdobę. Gumki Invisibobble w wersji oryginalnej nie odpowiadały mi ze względu na to, że słabo trzymały się na włosach, ale używam ich w domu, bo mam pewność, że nie będą wyrywać włosów i niszczyć ich. Gumkę z Rossmanna stosuję codziennie, aby w kilka sekund uczesać moje włosy. Jestem z niej ogromnie zadowolona i z chęcią kupię kolejną sztukę :) 


Spotkałyście się już z tym produktem? Lubicie gumki Invisibobble?

5 komentarzy:

  1. Nie lubię gumek Invisibobble. Wkurzają mnie, denerwują i czuję, jakby moje włosy wgl nie były związane. Nie, nie i jeszcze raz nie!
    Ale ta z Rossmanna wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak sprawdziłaby się u mnie. Posiadam jedną sztukę orginału i jestem bardziej na tak niż na nie, ale skoro ta jest jeszcze lepsza to na pewno warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że napisałaś tę recenzję, bo właśnie zastanawiałam się, czy kupić oryginał, czy te z Rossmanna, teraz już wiem, które wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wzór wybrałaś, jutro będę w Rossmannie to może się skuszę :D
    Zapraszam również do mnie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja invisibobble bardzo lubię, już nie używam innych gumek :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)