Zawartość pudełek Inspired by Kasia Tusk i Ewa Chodakowska

czwartek, 4 czerwca 2015
Kochane!

Najnowsze boxy Inspired by kuszą nas coraz to nowszymi produktami, które znajdą się w pudełkach sygnowanych nazwiskami znanych osób. Dzisiaj ukazały się szczegółowe informacje, co znajduje się w pudełkach Kasi Tusk oraz Ewy Chodakowskiej. Muszę przyznać, że kuszą, ale jednak koszt zakupu jest wysoki.

Zestaw Ewy Chodakowskiej przedstawia się następująco, jest oczywiście coś do ćwiczeń, jest kosmetyczka Batycki, produkty makijażowe Revlon, Phyto oraz golarka.

Pudełko Kasi Tusk kusi nas zapachem Marc Jacobs, tuszem Astor, książką "Lekcje Madame Chic" i pozostałymi produktami widocznymi na zdjęciu.

Który z boxów przypadł Wam do gustu? Zdecydowałyście się na zakup? Co sądzicie o zawartości tych pudełek?

11 komentarzy:

  1. szkoda, że jest to taka mieszanina produktów z wyższej półki z tymi drogeryjnymi...jak robić już coś z takim rozmachem, to uważam, że powinni dać mniej produktów, ale bardzo wartościowych, a nie Carmex za dyche czy antyperspirant, który dorzucają co 2 miesiące albo i co miesiąc w standardowe pudełka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie kuszą mnie wcale. Zwłaszcza tą cena :P

    OdpowiedzUsuń
  3. te pudełka mnie w ogóle nie kuszą, zwłaszcza w tej cenie, dostajemy w nich część rzeczy, których ja np bym sam nie kupiła :P wolę już te 169 zł odłożyć na coś co naprawdę będę chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. firmy wyczuły, że durne blogerki kosmetyczne kupią każdy, dostepny w zwykłej drogerii produkt za bajońską ceną, ehehhe, kupujcie, to okazja, szybko,zeby wam inne nawiedzone nie wykupiły

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam ciekawa co będzie w tych niby ekskluzywnych pudełkach. I tak jak myślałam jest to kicha niewspółmierna do ceny.
    Ciekawe ile osób dało się naciągnąć na subskrypcję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to pudełko Kasi, ale nie lubię tego typu akcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardziej podoba pudło Chodakowskiej.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)