Szalona środa w Superpharm - na co tym razem duuuże obniżki?

środa, 10 czerwca 2015
Kochani!

Jak już zapewne wiecie, co tydzień Superpharm organizuje promocję pt. "Szalona środa", dzięki której konkretne produkty możemy kupić nawet za połowę ceny. Co tym razem będzie można kupić w niższej cenie? 

Korci mnie, aby się wybrać po zapasowy So Couture L`oreal, bo ostatni zapasowy zużywam obecnie. Włosów nie farbuję, więc ta promocja mnie nie interesuje. Ale jakiś Allertec przygarnę w tańszej cenie, bo czasami jest jak znalazł. 
A co Was kusi? :)

5 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że to cykliczna akcja;) tutaj mnie jednak nic nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wapno do alergików w apteczce u mnie jest zawsze, więc najwyżej zrobię zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat jakiś tusz by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że mam Superpharm za daleko.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)