Kremy BB w Biedronce? O tak... i nie tylko to :)

niedziela, 28 czerwca 2015
Dzień dobry!

Właśnie przeglądałam najnowszą ofertę tygodniową Biedronki i w oko wpadły mi kremy BB przygotowane przez markę Be Beauty znaną z płynu micelarnego. Wiadomo, że to nie tradycyjny krem BB, ale za niecałe 7 zł można go wypróbować, bo już wielokrotnie w Biedronce odkrywałyśmy super produkty w niskich cenach, np. rozświetlacz, o którym pisałam tutaj...


Nowa oferta Biedronki kusi super ofertami
Oprócz tego w ofercie wiele super zniżek, np. komplet szampon i odżywka Gliss Kur za 13 zł z groszami, płyty z muzyką za 8,99 zł, sandałki damskie, damska golarka za 30 zł i wiele innych. Myślę, że warto zerknąć i może znajdziecie coś dla siebie. Ofertę przejrzycie tutaj...

Zainteresowało Was coś z tej oferty? Miłej niedzieli!

4 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, chyba odwiedzę biedronkę nie tylko po zakupy spożywcze! ;)

    Chętnie będę odwiedzać i dodam bloga do polecanych :) Zapraszam również do mnie - ja się dopiero rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam kilka płytek CD ze świetną , muzyką w Biedronce☺

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)