Idealne brwi? Zapowiedź nowego produktu Inglot

sobota, 13 czerwca 2015
Kochane!

Już niebawem w Inglocie zakupimy nowość - żel / konturówkę w kremie (podobna do eyelinerów tej marki), która pomoże nam upiększyć nasze brwi. Muszę przyznać, że zapowiedź na fanpage`u skutecznie mnie zachęciła do przyjrzenia się temu produktowi :)

Ja na chwilę obecną stosuję żel do brwi Eveline / Catrice i jestem zadowolona.
A jak to wygląda u Was?

Przypominam jeszcze o super ofercie W Biedronce :)

Nowa oferta Biedronki

6 komentarzy:

  1. Używam teraz farbami MUR, tez jestem bardzo ciekawa tego produktu :D Ciekawe jakie będą odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego nowego produktu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale jakoś Inglot, aż tak mnie nie zachęca do zakupów, mimo, że wszyscy o nim trąbią. Jakiś czasu temu miałam puder brązujący 505 i był fajny, ale reszta mnie jakoś aż tak nie kusi. :P Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zdecydowanie zainteresowana tym produktem.
    Aktualnie używam cienia do brwi z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na pewno kupię :) uwielbiam wszystko co w kremie, jeśli chodzi o brwi :) mam nadzieję, ze będą chłodne odcienie dostępne!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)