Nowości kosmetyczne, promocje, limitowanka Catrice...

wtorek, 12 maja 2015
Dzień dobry!

Dzisiaj do śniadanka proponuję zbiór informacji o promocjach i nowościach kosmetycznych.

Kredki Kiko wpadły mi w oko...czy Któraś z Was miała je i może coś o nich napisać, bo nie wiem, czy warto :)

Ta limitka Carice strasznie i się podoba, ale czy będzie dostępna w Polsce?



Ruszyły obniżki w NYX, mnie jak zawsze kuszą ich kredki do oczu typu Jumbo

Ten zestaw bronzerów od Revlon może być ciekawy
To już koniec :)
Wieczorem zapraszam na kolejny wpis :)


7 komentarzy:

  1. Kuszą mnie kolorowe maskary z Nyx'a i plateka z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta limitka z Catrice wygląda luksusowo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już wczoraj sobie kupiłam kredkę i zestaw do brwi z Catrice ;) ale tej limitki jeszcze nie widziałam, być może w ogóle do nas nie trafi, ta Polska jak zawsze na końcu łańcucha pokarmowego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam dużo dobrego o Kiko, także wydaje mi się, że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze iść do kiko obczaić te kredki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)