Biedronka ponownie kusi - przegląd prasy i promocji :)

czwartek, 21 maja 2015
Dzień dobry!

W oczekiwaniu na pudełko Shinybox postanowiłam zostawić Wam najnowsze ulotki promocyjne naszych popularnych sklepów. Być może poszukujecie akurat czegoś, co te sklepy będą mieć w promocji. Zapraszam do obejrzenia ulotek :)

Nowe inspiracje od Biedronki
W jednej z najnowszych gazetek Biedronka proponuje nam różnego rodzaju prezenty z okazji Dnia Dziecka, oprócz tego kusi nas ciekawym urządzeniem do wypieku ciasteczek w cenie 39, 90 zł, proponuje nam przewędrować przez lato w espadrylach i ... wiele innych ofert, które znajdziecie tutaj...

Nowa oferta Lidla
Nowa oferta Lidla również oferuje nam wiele ciekawych pomysłów na prezenty z okazji Dnia Dziecka, dla mam oferuje super przydatne i w niskich cenach pomocniki przy prasowaniu, dla tatusiów super narzędzia do domowego warsztatu. Warto zerknąć i zapoznać się z tą ofertą tutaj...

Tymczasem zostawiam Was i czekam na pudełko Shinybox, które oczywiście pokażę dzisiaj na blogu (przynajmniej zdjęcia poglądowe). 

Przypominam jeszcze o wpisie z inspiracjami, co polecam kupić podczas promocji w Rossmannie -40% na pielęgnację twarzy. Mój wpis na ten temat znajdziecie tutaj...

Prezenty dla dzieci i dla mam kupimy w Biedronce

1 komentarz:

  1. Byłam wczoraj w Biedronce i nabyłam tylko chusteczki odświeżające do rąk. Kosztują tylko 1,49zł a przydadzą się w torebce czy plecaku :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)