Tania i przepiękna nudziakowa pomadka od Rimmel :) oraz wieści od Shinybox`a

czwartek, 9 kwietnia 2015
Kochane!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałyście się nad zakupem pomadki w odcieniu nude i zwyczajnie nie wiedziałyście, która będzie najlepsza...Make -up-land przychodzi Wam z pomocą i pokaże najlepszą pomadkę nude, jaką można sobie wymarzyć. 

Mowa o pomadce Airy Fairy od Rimmel. Pomadkę kupiłam w jednej z promocji Rossmanna w super przystępnej cenie. Pokochałam ją od razu. Gdy nie wiem, jaki kolor nałożyć na usta, zawsze ta jest tą najlepszą. Pomadka ma super konsystencję, która i nawilża i utrzymuje pomadkę na swoim miejscu przez długie godziny. Szminka nie waży się, nie rozmazuje, ma delikatny przyjemny zapach. Nie wysusza ust nawet po całym dniu. Kocham ten jej unikalny, nudny, ale wyjątkowo pasujący do różnych makijaży wygląd i kolor. Zagubiłam zdjęcie swatcha, a w domu pomadki nie mam, więc dorzucę zdjęcie na instagram lub tutaj, gdy ją odbiorę od babci (zapomniałam zabrać po wizycie świątecznej). 
Serdecznie Wam ją polecam, a może już ją znacie?

Pomadka ma numer 070 Airy Fairy i znajdziecie ją w szafach Rimmel. 

Mam jeszcze dla Was wiadomość dotyczącą najnowszego Shinyboxa

Wiemy już, kiedy będzie wysłane pudełko, pozostaje czekać :)

W środku znajdziemy m.in. coś dla makijażu, co pozwoli nam poczuć się glamour


4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)