Super, tanie organizery na kosmetyki w Netto, moda z Pepco i...

niedziela, 12 kwietnia 2015
Kochane !

Ja właśnie wyruszam na 31 Kongres LNE&SPA, ale nie zostawię Was bez wpisu do tzw. "kawki" :) Przygotowałam dla Was przegląd super gazetek, zaczynamy :)

Nowa oferta Netto jest rewelacyjna
W Netto pojawią się super praktyczne i tanie organizery na kosmetyki lub biżuterię, więc kto nie zaopatrzył się w owe w Biedronce może zrobić spacerek do sklepu z pieskiem i koszykiem, czyli Netto. Oprócz tych organizerów w ofercie sklepu super frezarka do pięt, zestaw do manicure, prześliczna i modna pościel w przystępnej cenie oraz wiele sprzętów, ubrań dla osób dbających o formę. Warto zerknąć tutaj...

Nowa gazetka Pepco
Pepco tym razem pomoże nam być modną wiosną. Ciekawe ubrania i nie tylko znajdziecie w najnowszej ofercie tego sklepu.

Nowy magazyn Douglas
Magazyn Douglas to comiesięczna dawka inspiracji urodowych, których nie sposób sobie odmówić. Z tym magazynem jesteśmy zawsze na czasie. W gazetce znajdziemy także wiele ofert promocyjnych obowiązujących w tych perfumeriach.

To na tyle. Zapraszam na mój instagram.
Dzisiaj relacja na bieżąco z super Kongresu LNE&SPA. 

4 komentarze:

  1. przydałyby mi się takie organizery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizery te same co w biedronce były

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się wybrać, bo w biedronce nie udało mi się dopaść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie przeraża gdy kosmetyki stoją w organizerach na stole, muszę mieć wszystko schowane w szufladkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)