Ogromne obniżki w Rossmannie ! Rusza uwielbiana promocja -49% w Rossmannie, kiedy?

poniedziałek, 13 kwietnia 2015
Kochane!

Jeśli macie w planach oszczędzanie, będzie ciężko, bowiem od 24 kwietnia we wszystkich Rossmannach rusza promocja na kolorówkę w następujących kategoriach :

- podkłady
- pudry
- bronzery
- korektory
- róże do policzków

Nie ma na chwilę obecną informacji, czy będą kolejne etapy na kosmetyki do makijażu oczu i ust, ale myślę, że tak :)
Mamy sporo czasu, więc warto przemyśleć, co nam się kończy, co chcemy przetestować w okazyjnej cenie. Chciałybyście wpis z kosmetykami z Rossmanna, które polecam? Dajcie mi też znać, co Wy polecacie :)


11 komentarzy:

  1. Taka dobra, a taka zła wiadomość ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info - jestem ciekawa czy w kategorii podkłady wchodzą również kremy BB / CC (bo te mnie interesują).
    Z pudrów wzięłabym Bourjois (ten w czerwonym opakowaniu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skuszę się na puder :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby mnie nic nie skusiło. Na całe szczęście w moim nie ma Bourjois, które mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nic nie potrzebuję. Szkoda, ze na mascary nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  6. I po co ja się tego dowiedziałam... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde znowu się spłukam:( chciałabym tusze do rzęs, skupię się na bourjois, loreal, ewentualnie revlon

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie interesuje pomadka w kredce z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ajej, zawsze kiedy nie jestem przygotowana finansowo..

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)