Co w majowym be Glossy i nowej ofercie tematycznej Biedronki (będzie porządek)

poniedziałek, 27 kwietnia 2015
Witam ponownie

Oto informacje, które mogą Was zainteresować...

Nowe be Glossy zostanie przygotowane przy współpracy z Hebe, pudełko już w sprzedaży :) Więcej szczegółów, co znajdziecie w środku tutaj...

Pudełko Inspired by przygotowane przez panią Anię będzie zawierało zestaw biżuterii W.Kruk o wartości 130 zł.

Nowa oferta Biedronki
Dzięki produktom z nowej gazetki tematycznej Biedronki będziemy jak sama nazwa mówi "Dobrze urządzeni", wiele pomysłów na organizację w modnym, nowoczesnym stylu, a zarazem w przystępnych cenach. Warto zerknąć tutaj...


5 komentarzy:

  1. Zaciekawiło mnie beGlossy, a miałam nie kupować majowego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie :D ! pudełeczko marzeń chyba się szykuje, bo Hebe nigdy nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh strasznie słabe to pudełko jest. jak je otworzyłam, aż płakać mi się chciało bo po szumnych reklamach np. odzywki Bandi, okazało się że jej nie mam będąc VIP :( Poza tym strasznie późna wysyłka :/ powinna być różnorodność kosmetyków, a nie 2 maski, 2 produkty do stóp ... to pudełko jest moim ostatnim. Ale jestem bardzo ciekawa tego pudełka Ani Wendzikowskiej!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)