Genialna kredka do oczu automatyczna Bell, z szafy w Biedronce, tania i dobra

poniedziałek, 16 marca 2015
Dobry wieczór!

Wyspałam się dzisiaj przez cały dzionek i postanowiłam coś napisać :) Będzie to recenzja super kredki do oczu, którą kupiłam podczas zwyczajnych zakupów w Biedronce. Ucieszyłam się, że i u mnie nareszcie pojawiła się szafa Bell, więc postanowiłam coś z niej wybrać. Postawiłam na kredkę Professional Eyeliner Pencil, nazwana także jako konturówka do oczu, w odcieniu 8, który jest ciężki do sprecyzowani. Nie jest typowo szary, bo jest z domieszką grafitu, nie umiem go określić i opisać, ale wygląda przepięknie, ale nie to jest dla mnie najważniejsze w przypadku kredek do oczu. Ten produkt jest tak doskonały, że nawet po 10 godzinach na powiece nic się z nim nie dzieje i zostaje na swoim miejscu, nie odbija się, nie tworzy efektu "ksero", nie zbiera w załamaniu powiek. Lubię go także stosować na dolnej powiece i tam też jest niezawodny. Kolejny plus za to, że nie trzeba jej temperować, bo jest automatyczna. No i cena niska i przystępna, bo około 8 zł. Dostępność : każda Biedronka z szafą Bell. 

Professional Eye Liner Pencil marki Bell
Tak przedstawia się swatch odcienia numer 8.
Miałyście styczność z tym produktem? Jakie kredki do oczu lubicie?

5 komentarzy:

  1. oooo 8zł! na pewno kupię będąc w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafy z kosmetykami w biedronce to był świetny pomysł! Ja tam znalazłam dla siebie fajny korektor z za porównywalną cenę co ta kredka i jestem z niego bardzo zadowolona. Mówię o korektorze w w opakowaniu takim jak błyszczyk. :) A nowa kredka do oczu też akurat by mi się przydała! :)

    Milena, one-cellar-door.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że stoisko Bell w Biedronce to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej kredki. Używam wykrecanych kredek zelowych z Esssence ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)