Fotorelacja z targów kosmetycznych podczas 30 Kongresu LNE&SPA

niedziela, 22 marca 2015
Dzień dobry :)

Zgodnie z zapowiedzią, zapraszam Was dzisiaj na fotorelację z targów kosmetycznych, które odbyły się podczas 30 Kongresu LNE&SPA. Muszę przyznać, że nowa lokalizacja pomogła w świetnej organizacji, stanowiska były lepiej ulokowane, nie było problemów z ich odnalezieniem. Minus...jak to odmówić sobie zakupów w takim raju kosmetycznym? :)

Nowa lokalizacja to był strzał w dziesiątkę :)
Królestwo pędzli Maestro
Na tym stoisku zawsze muszę coś kupić :)
Panowie chętnie doradzają w doborze odpowiednich akcesoriów
Coś dla miłośniczek pięknych paznokci
Wszystko, czego potrzebujemy w jednym miejscu...
Stoisko - Akademia OPI
Konsultacjom nie było końca ...
Coś dla miłośniczek natury...
Piękne stoisko Bielendy :)
Darmowe porady makijażowe na stoisku Bikor
Same cudeńka od Bikor :)
Senna Cosmetics zachwyciła mnie różnorodnością produktów ;)
Przemiłe konsultantki ze stoiska Senny :)
Każdy szuka czegoś innego...
Stoisko Organique było ogromnie obelgane :)
Kryolan i nic więcej nie muszę pisać ... :)
Cudeńka Kryolan
Nowa lokalizacja przypadła mi do gustu
Tak wyglądały targi kosmetyczne podczas 30 Kongresu LNE&SPA. Już nie mogę się doczekać wyjazdu na 31 Kongres, o którym napiszę już jutro (kto wystąpi, jakie tematy przewidzieli organizatorzy). Zapraszam !

Chętnie spotkam się z Wami na kolejnym kongresie i targach. Po powrocie zapraszam również na relację :)
Wieczorkiem kolejny wpis :) Miłej niedzieli !

5 komentarzy:

  1. Świetna relacja :)
    Ach może kiedyś uda mi się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bym kupiła :D ale chyba by mi nie wystarczyło pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A kupiłaś tam co?:) ja bym rzuciła się na sennę :)i kryolan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w kwietniu wybieram się na targi fryzjerskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama forma targów jest mi dobrze znana jednak akurat na kosmetycznych jeszcze nigdy nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)