Moja ukochana baza pod makijaż, niestety zdenkowana - P2 Perfect Face

wtorek, 17 lutego 2015
Dobry wieczór :)

Przybywam do Was dzisiaj z produktem, który ogromnie polubiłam od pierwszego użycia. Dostałam ten produkt w boxie z Włoch, o którym pisałam na początku mojego blogowania tutaj... (a tak na marginesie, trochę się chyba zmieniło na moim blogu od tych początkowych wpisów ;))
Baza pod makijaż P2 Perfect Face Make Up Base stosowałam na początku od czasu do czasu podczas wykonywania makijażu na wielkie wyjścia itp. Obawiałam się jej ze względu na właściwości rozświetlające. Sądziłam, że nici z utrwalenia makijażu, co rusz patrzyłam w lusterko, czy aby nie zaczynam "świecić". Jakie było moje zdziwienie, kiedy po długim dniu w pracy, a później na sesji zdjęciowej wróciłam z nienagannym makijażem. To było to. Od tej pory jedna kropla tej bazy pod podkład i gotowe. Gołym okiem baza jest niewidoczna na naszej twarzy, ale przepięknie odbija światło, dzięki czemu buzia jest iście promienna. Nie posiada brzydko rozświetlających drobin. Dodatkowy plus za pompkę w zestawie, dzięki czemu aplikowałam tylko tyle produktu, ile potrzebowałam. Baza nie posiada zapachu. Z tego, co się orientowałam cena tego cuda to 3,50 Euro. Jedynym minusem tej bazy jest jej dostępność. Z pewnością znajdziemy ją w DM-ie. Szkoda, że w Polsce nie mamy dostępu do kosmetyków P2. Jakich baz pod makijaż miałyście okazję używać? Którą polecacie?

Baza Perfec Face P2 to mój zdecydowany ulubieniec

Po wyciśnięciu baza wygląda jak lekki krem BB, balsam, ale po roztarciu jest niewidoczna. 


Biedronka kusi nas winem portugalskim tutaj...

10 komentarzy:

  1. Kurcze zachęciłaś :) jak będę w d&mie to koniecznie muszę kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę, jak dobrze się sprawdza :) a jak tak rzadko używam baz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będę kiedyś w DM to ją zakupię i sprawdzę na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie ma u nas DM :((( wypróbowałabym sobie :) ja używam mojego KWC, Revlon Photoready Perfecting Primer <3 boska boska boska ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam ostatnio bazy oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o niej, muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i daje też lekki kolorek co jest przydane przy zaczerwienieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie można jej tu dostać, z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)