Nowa gazetka drogerii Natura i zapowiedź wpisu o limitowance Essence :)

czwartek, 6 listopada 2014
Witam :)

Wczoraj podjechałam załatwić kilka ważnych spraw, a że w pobliżu znajdowała się Drogeria Natura ... musiałam wejść :) Kupiłam kolejne opakowanie płynu micelarnego Garnier, który jest idealny do moich wrażliwych oczu. Oprócz tego dorwałam jeszcze coś, co pokażę Wam w weekend :) Cacuszka pochodzą z jesiennej limitowanki Essence Hello Autumn, której zapowiedzi w internecie wyglądają kusząco : 

A tymczasem zostawiam Was z najnowszą gazetką Drogerii Natura, którą znajdziecie tutaj...

Mnie zainteresował zapach Hugo Boss z ostatniej strony ;) 
A co Wam wpadło w oko z gazetki i limitowanki? :)

7 komentarzy:

  1. Mi ta limitka się nie podoba. Właściwie niewiele z tych dostępnych w PL mnie zachwyca. O wiele bardziej wolałabym, aby były dostępne Rock Out czy Mountain Calling.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba moj portfel nie ucierpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się skuszę na pomadkę kobo :) a z limitki jakoś nic nie wpadło mi w oko..

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)