Catrice Eyebrow Lifter, czyli użycie kredki nie tylko do celu, który zamierzono :)

środa, 8 października 2014
Witajcie :)

Benefit posiada High Brow (Ołówek do optycznego unoszenia brwi. Aplikujemy go bezpośrednio pod łukiem brwiowym, dzięki czemu unosi brwi, rozświetla okolice oczu). Kosztuje niemało, bo ok. 90 zł. Ale z pomocą przychodzi nam Catrice, który proponuje bliźniaczy produkt, ba nawet wygląda podobnie. Kosztuje ok. 13 zł i jest dostępny w Drogerii Natura i Hebe. Jest to gruba, różowa kredka rozświetlająca łuk brwiowy. Dzięki zawartości pigmentów, które odbijają światło optycznie unosi brwi i subtelnie rozjaśnia spojrzenie. Sądziłam, że to tanie gadanie i takie tam, ale kredka faktycznie ładnie radzi sobie z okolicami brwi. Jestem pod ogromnym jej wrażeniem. Na zdjęciu ciężko było mi to uchwycić, dlatego polecam podejść do szafy Catrice i zapoznać się z tym produktem. 

A co do używania jej do innego celu niż ten, do jakiego została wyprodukowana...Często stosuję ją do podkreślania linii wodnej, ponieważ ma jeszcze ładniejszy kolor niż sławna cielista kredka Max Factor. 
Serdecznie Wam ją polecam :)


12 komentarzy:

  1. Lubię produkty Catrice :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię malować nią linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholercia, szukałam dziś takiej kredki, za późno post :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że sprawdza sie na linii wodnej, może kiedyś go wypróbuje :) Póki co mam kredkę z my secret :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro jest lepsza niz kredka max factor..to muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny produkt, miałam okazję używać :) Faktycznie dobrze sprawdza się na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)