Garść wieści o promocjach w drogeriach :)

czwartek, 21 sierpnia 2014
Witajcie ;)

Dzisiaj coś, co lubicie, czyli garść nowości o tym, co piszczy w naszych drogeriach, jakie promocje na nas czekają. 


Zacznijmy od Sephory. W niej lubiana akcja, czyli 3 w cenie 2 na produkty marki Sephora. Oczywiście najtańszy dostajemy darmowo. 



Możemy wybierać spośród produktów do makijażu, pielęgnacji, czy też akcesoriów. Kuszą pędzle, ale rozum mówi :"stop". 

Jest nowa gazetka Hebe, a niej promocja, która bardzo przypadła mi do gustu, czyli -30% na podkład plus do tego pędzel gratis. Niestety, promocja przypadła do gustu wielu dziewczynom i w Hebe pustki :) Są jednak duże zapasy perfum, które kupimy do 40 % taniej.

W Drogerii Natura mleczka i balsamy kupimy do 30 % taniej. Ja zużywam zapasy, więc odpuszczam sobie tę promocję :)

I jeszcze oferta z Hean online

Taki zestaw w super cenie :)

To na tyle wieści. Dzisiaj powinnam jeszcze wrzucić opis jednego z boxów, a tymczasem zapraszam do zostawiania opinii, czy coś zamierzacie upolować na promocjach, o których wspomniałam :) Zapraszam także na mój Instagram

8 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)