Kredka idealna na lato - Bourjois Contour Clubbing

niedziela, 20 lipca 2014
Witajcie :)

Co prawda, dojechaliśmy na miejsce, ale dopiero znalazłam chwilkę na napisanie czegoś. Wieczorem opiszę Wam pudełko Be Glossy, a teraz chcę Wam pokazać kredkę Bourjois pochodzącą z serii Contour Clubbing. Ostrzyłam sobie na nią ząbki od dawna, ale regularna cena działała zniechęcająco, ale gdy zobaczyłam przecenioną w Superpharm na 14 zł bez namysłu ją kupiłam. Kredka spisuje się idealnie, wystarcza jedna warstwa i nawet w tych upałach wytrzymuje do wieczora, nie odbija się na powiece, nie rozmazuje, nie blaknie. Wybrałam najbardziej szalony i odlotowy kolor, w końcu mamy lato :) Oto ona :

Mój odcień to 58 Pink About You

Co sądzicie o takich odważnych kolorach na powiece? Jesteście na tak czy na zdecydowane nie? :)
Wracam wieczorem z opisem pudełka be Glossy.

8 komentarzy:

  1. piekny kolor ale ja bym sie chyba nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie taki odważny typ jestem, jeśli chodzi o makijaż :)

      Usuń
  2. Dla mnie to zbyt duże szaleństwo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją chciałam kupić, już miałam w garści może jeszcze się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnaś ją mieć :) my podobne upodobania mamy, więc myślę, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  4. Świetna jest! Kolor na lato idealny!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)