Garść informacji o najnowszych promocjach kosmetycznych :) Hebe,Superpharm

środa, 9 lipca 2014
Witajcie

Staram się na bieżąco informować Was o promocjach, które pojawiają się w naszych sklepach kosmetycznych, a zatem dzisiaj kolejna dawka dla tych, które coś zdenkowały i chcą kupić koniecznie i taniej ;) No chyba, że na zapas ;)

W Superpharm trwa promocja na lakiery Essie, kosztują w niej po 24 zł.

No i coś dla fanek Rity Ora i jej lakierów Rimmel 

Drogeria Natura wyprzedaje trio cieni My Secret. Niektóre kolory iście letnie :)

Do kompletu możemy dobrać pomadkę w promocyjnej cenie :) 

W Hebe kolorowe kredki, tusze i lakiery bourjois po 19,99 zł 

A jeśli chodzi o nasze boxy :

Be Glossy ogłosił na fanpage`u, że 



Mam nadzieję, że informacje okażą się dla Was przydatne. We wcześniejszych postach znajdziecie również kilka ciekawych notek o obniżkach cen :)


18 komentarzy:

  1. Jaka szkoda, że u mnie w mieście nie ma zadnej z tych drogerii bo już bym tam się ładnie obkupiła:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda, że u mnie w mieście nie ma zadnej z tych drogerii bo już bym tam się ładnie obkupiła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie mam super pharm w okolicy ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny blog. Z chęcią zaobserwuje.
    Może wzajemna obserwacja? Zapraszam do siebie:
    http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po 6miesięcznej subskrypcji zrezygnowałam z glossybox, ale i tak jestem ciekawa co tam ciekawego bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś się wkręciłam i nie umiem wykręcić ;)

      Usuń
  6. Mnie najbardziej interesuje promocja w Hebe na szczotki TT :D!

    Obserwuję. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za info :) Naturę odwiedzę na pewno :) W moim mieście nie ma SP i Hebe:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za info o Essiakach, nie wiedziałam, że są teraz przecenione ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć ! Dziękuję za informację, kuszą mnie lakiery ale nie,nie, nie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)