Marcowy, niezwykle kobiecy FJBox

środa, 12 marca 2014
Dzisiaj zaprezentuję Wam, jak w tym miesiącu prezentuje się biżuteryjne pudełko FJBox. Muszę przyznać, że przypadło mi do gustu w 100% i już wykorzystałam wszystkie z nich do różnorodnych stylizacji. Ale od początku...

Pudełko dostałam w ubiegły piątek, przed wyjazdem do Wrocławia, okazał się super prezentem na Dzień Kobiet :)

Gotowe zajrzeć do środka? :)

Zawartość tego pudełka jest doskonała :)

Zawieszka srebrna swarovski Kalios w żywych wiosennych kolorach, warta 19,90 zł. 

Naszyjnik w kolorze złota (25,90 zł) jest prześliczny. Założyłam go w ubiegłym tygodniu na koncert Perfectu, na którym miałam okazję być i pasował idealnie do czarnej klasycznej koszuli. Super!

Bransoletka braceland ze szklanych perełek z ozdobami w kolorze złota (99zł)

Lekkie i eleganckie kolczyki w kształcie złotych kolców (9,90 zł)

Bransoletka wykonana ze skóry ekologicznej (15,90 zł) - uwielbiam ją!  


Ogromnie podoba mi się to pudełko. Wszystkie elementy biżuterii wykorzystam niejednokrotnie. Są uniwersalne, eleganckie i pasują do wielu stylizacji. 

6 komentarzy:

  1. Przepiękne! Praktycznie każdy element mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki są świetne. Przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te bransoletki z perełek oj chciałabym wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)