ShinyBox - sierpień 2013, WAKACYJNY RELAKS ;)

wtorek, 13 sierpnia 2013

Kolejny miesiąc z ShinyBox:) Ale myślę, że warto. Jeśli się zastanawiacie, czy kupić, ja uważam, że tak :) Z chęcią przetestuję nowe kosmetyki, jedyny minus za brak kolorówki ;)

Karteczka z informacjami na temat produktów znajdujących się w pudełku

Pudełko w całej okazałości ;)

Miałam szczęście i znalazłam się w grupie 250 osób, które wygrały RosaCure Intensive - Emulsję na dzień z filtrami ochronnymi spf 30 i uva marki Synchroline.


A w pudełeczku oprócz niego znalazłam :

Serum na zniszczone końcówki włosów Indola - wart 39 zł za 50 ml, ma on zamykać końcówki włosów i nabłyszczać je. Zawiera 3 cenne olejki: arganowy, marula i z oliwek, one nadają włosom gładkość i lustrzany połysk. 


Płyn micelarny do mycia i demakijażu 3 w 1 Bielenda - 13 zł /200 ml, esencja młodości:), oczyszcza skórę, usuwa makijaż, nadmiar sebum, zwęża i zamyka pory, zapobiega powstawaniu wyprysków, łagodzi podrażnienia. 

Maska nawadniająca Hydrain 3 Hialuro Dermedic - 25 zł/50 ml, nawilża przesuszoną skórę, stanowi ratunek dla tej odwodnionej dzięki skoncentrowanej ilości składników aktywnych, nie zatyka porów.


Koncentrat Antycellulitowy Chłodzący Marion - 13 zł /5 ampułek po 6,5 ml, zawiera składniki aktywne, które pomagają zwalczyć cellulit i redukować tkankę tłuszczową, kuracja pięciodniowa :)


Zmiękczający Balsam do rąk DeBa Bio Vital - 12 zł/75 ml, balsam do rąk, który ma nawilżać, odżywiać, utrzymywać elastyczność skóry i zapewniać długotrwałą gładkość i miękkość. 

Prezenty i rabaty :

Organiczny peeling do każdego rodzaju cery BioPlasis - 45 zł /60 ml, my dostałyśmy próbkę :)
Peeling ma za zadania oczyścić cerę, przygotować do kolejnych zabiegów. Ten ma certyfikat ECO-BIO, skóra ma być miękka i pełna naturalnej witalności, zawiera olejki eteryczne :) Zobaczymy :)

Voucher do Answear.com. Niestety nie mam zbędnych 300 zł ;)

Wspomniany już Synchroline. Szkoda, że tak mikroskopijnej wielkości :(

***
Jak Wasze odczucia? Ja powiem tak, nie ma wow, ale z chęcią przetestuję nowe kosmetyki, bo nawet o niektórych nie słyszałam :)






8 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z powyższych kosmetyków :) Zaciekawił mnie płyn micelarny Bielenda ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo zaciekawił mnie Koncentrat Antycellulitowy Chłodzący od firmy Marion jestem ciekawa jego działania. Nigdy nie miałam z nim styczności nawet nei widziałam na półkach sklepowych. Ciekawe jak poradzi sobie miceral z bielendy. trzeba przyznać fajny box :)
    Życze miłego dnia - Cam z beauty--corner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też z chęcią sprawdzę :) i dam znać w recenzji. nawzajem ;)

      Usuń
  3. Wszystkie są dla mnie nowościami, których jeszcze nie miałam... :) Miłych testów!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie również, więc z chęcią przetestuję ;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)