Moje łupy z wrocławskiej Superpharmy:)

poniedziałek, 19 sierpnia 2013
Wróciłam z drugiej części urlopu, oczywiście nie obyło się bez zakupów, kosmetycznych również :) 
Ale sprzedałam niepotrzebne rzeczy na allegro, więc mogłam kupić to, czego na prawdę potrzebowałam :)
Dzisiaj przedstawię pierwszą część zakupów, czyli te z Superpharmy we Wrocku.

Zakupiłam błyszczyk L`oreal z serii letniej, który bardzo chciałam wypróbować, a był w promocji po 22 zł
Tusz zawsze się przyda, więc wybrałam taki, którego jeszcze nie używałam : Mega Volume Callagene 24, dzisiaj go użyłam, no i jestem pod wrażeniem. Rewelacyjnie wydłużył i pogrubił moje rzęsy, no i wbrew negatywnym opiniom nie skleił ich. Gratis otrzymałam próbkę kremu Olay - 15 ml oraz torbę w marynarskim stylu, która będzie w sam raz na przyszłe lato ;) 

W sumie za 53 zł mam błyszczyk, tusz i torbę :) Myślę, że to dosyć opłacalne :)
Na plus w Superpharmie mogę zaliczyć fakt, że coraz więcej produktów jest zabezpieczanych przed otwieraniem. Nareszcie :) Pamiętam, jak kiedyś kupiłam tam wysuszony na wiór tusz. Dobrze, że wyciągnięto wnioski z komentarzy klientek na facebooku :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)