Wielki Festiwal Piękna w Douglasie ! :) - duże promocje, ciekawe rabaty

środa, 24 lipca 2013

Drogie czytelniczki :)

Lato w pełni, a co za tym idzie wiele marek zaprasza nas na liczne akcje wyprzedażowe. Ja dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka szczegółów na temat Wielkiego Festiwalu Piękna, który ma miejsce w perfumeriach Douglas. Wszelkie informacje otrzymałam w ramach mojej współpracy z tą siecią perfumerii. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami i odwiedzenia pobliskiego Douglasa, bo być może uda Wam się znaleźć coś ciekawego dla siebie w bardzo przystępnej cenie.


Akcja odbywa się w perfumeriach Douglas w terminie od 16 lipca do 12 sierpnia 2013. Tylko do 12 sierpnia przy zakupach otrzymasz miniatury kosmetyczne, próbki, atrakcyjne upominki i rabaty! 

Festiwal Piękna w Perfumeriach Douglas to:

Strefa Letnich Cen, w której znajdziemy wybrane produkty luksusowych marek dostępne w atrakcyjnych, niskich cenach. Specjalnych ofert cenowych możemy się spodziewać na perfumy, kremy pielęgnacyjne
i kosmetyki z segmentu make- up takich marek jak: Collistar, Mont Blanc, Isadora, Valentino czy Rouge Bunny Rouge.
Poniżej znajdziecie szczegółowe informacje i przykłady obniżek :)


W ramach Wakacyjnego Festiwalu Prezentów przy zakupie wybranych produktów do pielęgnacji takich marek jak Sensai Kanebo, Elie Saab, Dr Irena Eris, Tom Ford, a także perfum m.in. Balenciaga czy Lanvin, otrzymamy wyjątkowe prezenty w postaci miniatur produktów, atrakcyjnych upominków i rabatów na kolejne zakupy.

Poniżej przedstawiam Wam szczegóły dotyczące prezentów :)


Na wszystkich odwiedzających perfumerie czekają konsultanci, którzy indywidualnie pomogą dobrać odpowiedni kosmetyk, odkryją tajemnice świata zapachów i zaprezentują nowości. W każdej perfumerii możesz skorzystać z jedenastu usług w tym aż z ośmiu bezpłatnych. Jeżeli posiadasz kartę Douglas,
z płatnych usług skorzystasz za 50% ceny!

Myślę, że warto skorzystać z takich ciekawych propozycji. Ja z pewnością wybiorę się do mojej pobliskiej perfumerii i coś wyłowię ;)






15 komentarzy:

  1. Valentino Valentia :) skusiłabym się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo;) Wypatrzyłam sobie kilka cudeniek;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz Collistar przeceniony, wspaniale! Biegnę do Douglas'a :):) Dzięki za info! Oby jeszcze był!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhh, muszę poczekać na wypłatę i trzeba będzie się wybrać na zakupy do Douglas'a :)
    Jeszcze parę dni:P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam właśnie tusz;) złapałam ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ceny! muszę się wybrać na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy z Douglasem;) Festiwal Piękna bardzo kuszący, szczególnie Collistar.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję:) też się z niej cieszę. a co do Collistar`a dorwałam ostatni będąc na wakacjach w tej super cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ceny sa rewelacyjne, szkoda ze brakuje mi dostepu do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym Ci kupiła i wysłała, jesli chcesz:)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)