Co podmieniłam w Sephorze za minus 40 %?

wtorek, 4 czerwca 2013
W ubiegły długi weekend buszowałam po Wrocławiu. Nie tylko zwiedzałam warte zobaczenia miejsca, ale i tamtejsze galerie handlowe. W jednej z nich odwiedziłam Sephorę i postanowiłam skorzystać z oferty wymiany starych kosmetyków na nowe marki Sephora z 40 % rabatem.

Do wymiany poszły stary pędzelek - wersja mikro z jakiejś paletki oraz eyeliner z Essence w pędzelku.
A przygarnęłam takie oto cudeńka :

Oto moje łupy :)


Eyeliner w przepięknym kolorze fancy blue, o którym czytałam już wiele i zawsze chciałam go kupić, ale cena nie była zachęcająca...co innego z rabatem ;)


Pędzel do pudru i bronzera numer 44 mający super opinie na KWC. Zawsze brakowało mi pędzla do bronzera, więc ten wzięłam bez zastanowienia. 

Oba produkty są warte polecenia. Eyeliner jest w pięknym kolorze, nie odbija się na powiece, kolor nie blednie, nie rozmazuje się. Pędzel genialnie radzi sobie z bronzerem. Uwielbiam łatwość, z jaką teraz nakładam na buzię bronzer. 

Takie akcje powinny być organizowane częściej :) Być może zawitam jeszcze raz :) Co polecacie? 



4 komentarze:

  1. tez wzielam ten eyeliner, zerknij:)
    http://pieknoscdnia.blogspot.com/2013/05/co-kupiam-w-sehorze-i-czemu-byam-dwa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Macałam ten pędzel, ale odłożyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)