Takie wymianki lubię :)

wtorek, 2 kwietnia 2013
Święta, święta i po świętach... szkoda, że o zimie nie możemy tego powiedzieć :) Bo ta zadomowiła się już na dobre. A my biegamy i kupujemy nowe rzeczy na wiosnę, a może jej nie będzie? tylko od razu zacznie się upalne lato? Ech, wdarł się jakiś pesymistyczny akcent do wpisu, a tak nie miało być.
Przejdźmy zatem do sedna sprawy, czyli o czym pierwotnie miałam naskrobać :)

 Uwielbiam wymianki. Dają możliwość wypróbowania całkiem nieznanych kosmetyków, których czasami nie mamy możliwości u siebie dostać. W zamian pozbywamy się niepotrzebnych i zalegających nam w kufrze, zakupionych pod wpływem chwili malowidełek :) Wymieniam się już od kilku lat i muszę przyznać, że spotkałam i miłe osoby, które są uczciwe, dbają o zapakowanie paczki, no i te, które dbają tylko o to, jak samemu nie stracić na wymiance. A tymczasem, po założeniu zakładki wymiankowej na mojej stronie, sfinalizowałam kilka wymianek i muszę przyznać, że jestem ogromnie zadowolona :)  Dzisiaj przedstawię tylko dwie z nich... 

Wymianka z Anią :) Paczka nie mogła dotrzeć, ale gdy już dotarła do mnie, oczka się uśmiechnęły i zapomniałam o przebojach z Pocztą Polską ;) Marzyłam o tych cieniach Bikor i muszę przyznać, że są rewelacyjne. Pracuje się z nimi bez trudu. Obecnie non stop w użyciu. Do nich otrzymałam próbki :) Dzięki!

Na tę paczuszkę czekałam z utęsknieniem :) No i jest. A w niej cień MAC - Woodwinked, cień w kremie Essence Snow Jam, rewelacyjny jako rozświetlacz, zestaw korektorów KOBO, dwa cienie Miyo. 
Zaczynam testowanie :) Uwielbiam takie paczuszki :) Zresztą, która z nas ich nie lubi? ;)

Jakie jest Wasze zdanie na temat wymianek?:) Jeśli macie u siebie wątek wymiankowy, zostawcie link, chętnie zerknę :)

4 komentarze:

  1. Świetna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię ✰LIEBSTER AWARD✰ , zapraszam do sibie by zobaczyc pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)