Glossybox VIP - Gillette Venus & Olay

środa, 20 marca 2013
Dotarło ! Dzień wcześniej niż zapowiadano (tak mi się wydaje ;-)) Specjalnie pudełeczko od Glossiego, które można było zamówić za 19,90 zł! :) 
Musicie przyznać, że wygląda przepięknie

Pudełeczko już zagospodarowałam, a w jakim celu ? o tym niebawem...

Uwielbiam Glossy za sposób pakowania pudełeczek :)

I ta równo zawiązana kokardka :) Mrauuuu ;) 

Tradycyjnie mamy opis produktów, w tym przypadku maszynki do golenia Gillette oraz żelu do golenia Gillette Satin Care & Olay.

Oto i nasi bohaterowie :)

Pianka jest warta 19,99 zł - ma formułę żelu, jest wzbogacona o masło shea, ma zapobiegać utracie wilgoci, sprawia, że skóra po goleniu jest gładka i miękka przez długi czas. Sprawdzimy i ocenimy ;)

No i maszynka, która będzie kosztować 59, 90 zł. Przyznam szczerze, że tyle nie dałabym nawet za super dobrą maszynkę, ale za 19,90 zł w zestawie z pianką jest ok :) Jak tylko zużyję moją poprzednią z Venus, zaczynam testowanie i dam znać, jak się sprawuje ;)

Kupiłyście? ;) A może już testowałyście ? :)

4 komentarze:

  1. Ja wyjątkowo nie zamówiłam tym razem pudełeczka z limitowanej edycji, ale jestem ciekawa Twojej opinii, tym bardziej, że cenę ma niewąską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedstawię jak zdenkuję Venusa i zabiorę się za złotko ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jasne, ja też się nie mogę doczekać, jak zacznę testować... :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)