Spotkanie blogerek w Częstochowie

poniedziałek, 3 grudnia 2012
Kochane :)
Mam ogłoszenie dla tych, które są chętne na spotkanie blogerek w Częstochowie, o którym na swoim blogu informuje angel:) Za zgodą autorki zamieszczam tutaj ogłoszenie, poniżej link do strony angel, z którą możecie się kontaktować, jeśli jesteście zainteresowane spotkaniem :)


GWIAZDKOWE SPOTKANIE Bloggerek w Częstochowie

"Dziś oficjalnie chciałam zaprosić Was
(te które mają możliwość i chęć)
na GWIAZDKOWE SPOTKANIE BLOGGEREK
pochodzących z Częstochowy, ale nie tylko...
Rdzennych ludzików będzie na pewno sztuk 4 :)
Spotkanie odbędzie się 22 grudnia, w ramach oderwania się od świątecznej krzątaniny, o godzinie 13:00, wypada to w sobotę.

W tym tygodniu czekamy na ewentualne zgłoszenia,
od razu uprzedzam, że liczba miejsc, ze względu na okres,
mocno ograniczona...
Chęć uczestnictwa musi zostać potwierdzona przelewem,
kwota przelewu to 10 zł.

Spotykamy się dla chęci poplotkowania a nie zbierania giftów :)
Żeby nie było potem rozczarowań :)"


Informacja o spotkaniu i zdjęcie zostało skopiowane
(za zgodą autorki) ze strony klik ;)

ps. a ja przypominam, że dzisiaj mamy Dzień Darmowej Przesyłki, o którym już pisałam na moim blogu wcześniej. Zrobiłyście jakieś zakupy z tej okazji? :)

2 komentarze:

  1. oo, kontrspotkanie, branża zapewnie inna, ale my modowe też się zbieramy i dużo nas jest :)
    http://modaitakietam.blogspot.com/2013/03/iv-spotkanie-czestochowski-bloggerek.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)