Mikołaj o mnie nie zapomniał:)

piątek, 7 grudnia 2012
Mikołaj super jest i dzisiaj mu trzeba podziękować:)

Moje mikołajkowe prezenty :)

Dawno mnie nie było, ale w pracy zamieszanie, wczoraj mikołajkowe spotkanie z narzeczonym,
a później znowu praca i znowu :) Ale już jestem i zdaję relację:)
Mikołaj przyniósł mi super płytę w zimowym klimacie autorstwa A. Piasecznego i S. Krajewskiego.
Piosenki są bajeczne, podczas słuchania wyłączyłam się zupełnie, czułam zapach pierników
oraz innych świątecznych smakołyków. Płyta piękna i godna polecenia.
Piosenki lepsze aniżeli Jingle Bells czy Last Christmas :
Oprócz tego Mikołaj przyniósł mi super wieszaczek na biżuterię z Tchibo
Nareszcie moje łańcuszki nie będą zawieszone na drzwiczkach moich mebli :)
Bardzo mi się podoba ! Dziękuję:)

Zdjęcie nie pokazuje, jak na prawdę wygląda wieszaczek, w rzeczywistości jest w kolorze srebra :( 

A tymczasem biegnę kończyć pakowanie, a jutro rano
wstaję skoro świt i wyjeżdżam z narzeczonym do Wrocławia :
Już się nie mogę doczekać Jarmarku Dominikańskiego i tysięcy zdjęć, które chcę zrobić.
Odwiedzę też z pewnością MAC, bo u mnie niestety go nie ma ;( Chcecie zdjęcia z Wrocławia?:)
Życzę Wam równie udanego weekendu, Kochane ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)